top of page

چگونه می توان به سبک خیابانی لباس پوشید

گاهی اوقات، مسیر تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس موفق، با هزاران خواننده و پیروان اینستاگرام، به عنوان یک فرد تنها آغاز می شود. مورد در نقطه؟ مل Hwang، آن دختر که در سن 14 سالگی پس از اینکه در بومی تورنتو مورد بررسی قرار گرفت، مدل شد. اگرچه این تجربه به او اجازه می داد که زیرچشمی نگاه کند و از صحنه های صنعتش محافظت کند و عشقش به مد را تقویت کند (او ساعت ها مطالعه می کند و مجلات را مجذوب می کند)، و همچنین سلسله مراتب اجتماعی دبیرستان را بسیار پیچیده کرد. هنگامی که دوستان نزدیک به سختی می آمدند، هونگ به اینترنت رفت - اولین وبلاگ خود را، World of Four، به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ارواح مردمی در سرتاسر جهان، آغاز کرد.

امروزه به سرعت پیشرفت کرده است: اکنون 25 ساله که پشت ملودرام Inspired است، پس از اتمام دوره ی علوم سیاسی در دانشگاه یورک و کار در تبلیغات دیجیتال، تمام وقت وبلاگ نویسی می کند. او به عنوان یک افتخار کانادا، همه چیز در مورد آوردن یک سبک منحصر به فرد به خیابان های کشور خود (بدون توجه به چگونگی یخ و سرد آنها!) از جمله لباس طراح فوق العاده شیک و لوازم جانبی، که می تواند در هیچ کمبود در ملکه یافت و یونگ سکس گل سرسبد خیابان پنجم. او می گوید: "تورنتو پایه خانه است و من نمی توانم تصور کنم که از آنجا بیرون بروم." "من عاشق این هستم که جیب های فرهنگی بسیار قوی داریم اما ما انحصاری نیستیم". در اینجا او به ما کمک می کند تا راهنمایی های مورد علاقه خود را، تکامل سبک شخصی و اینکه چگونه زنان کانادایی در حال صحبت کردن با مد ها هستند، به لطف جدیدترین مجموعه از Saks.

من در دبیرستان تعداد زیادی دوست نداشتم، زندگی اجتماعی من در همه جا بود و من مانند بسیاری از نوجوانان از آن سوء استفاده کردم. در حال رفتن به اینترنت و ساختن دوستان در سراسر جهان از طریق این وبلاگ عالی بود. در دانشگاه، من مجبور شدم بر مطالعاتم متمرکز شوم، بنابراین در آن بود و خاموش بود. نزدیک به چهار سال پیش، من تصمیم گرفتم که Mel Inspired را بازنویسی کنم - یک نام تجاری شخصی که در آن می توانستم داستان هایم را به اشتراک بگذارم. من از مخاطبم به عنوان دوستانم فکر می کنم. "

"90 درصد از آنچه من در Instagram و اینترنت دوست دارم، پیدا کردن افراد جدیدی است که کشف کرده اند. بعضی از بزرگترین الهامات من در واقع دوستان و افرادی هستند که من شخصا می شناسم: ویکتوریا هوی، جودی بلک، لورن مک فیلیپس، انیا Boniecka ، و جیل لانسکی، همه آنها اتفاق می افتد که کانادایی ها نیز هستند. من نیز دوست دارم محتوای مسافرت، یک زن کانادایی که کاملا کشته شده است و به طور مداوم الهام بخش من است Sam Kolder و Arianna Hicks است. "

bottom of page